>
وبلاگicon
کاش یک روز...

دلــــــی پـــر از حــرف

کاش می شد که عوض شد . . .
نه به شکل نه به رنگ نه به پیراهن تن . . .
کاش می شد قصه ای را خط زد.
کاش می شد لحظه ها بر می گشت
پدرم پیر شده،مادرم دل گیر است و خدا هنوز نزدیک است به همان سرو بلند!!!
انقدر غرق در این حصرت ها دل به فردا دادم که کسی با من نیست که کنار حوض نقاشی یمان بنشینیم و صحبت بکنیم.:(
آنقدر غرق حوص بودم و سر خوش ز خودم که خدا نیز دگر با من نیست
آن خدایی که اگر دور شوی او به تو نزدیک است
آن خدایی که زار من و دختر همسایه را می دانست.
آن خدایی که شبها گریه ی مادرم را او فقط میدید!!!

کاش یک روز همه آدم بودند و زمین جای قشنگی می شد
آرزو ی من شاید همینها باشد و تو شاید تنها معشوقه ی من!!!
پس بیا دست به دست هم از این کی کاش ها بگزریم و به حقیقت برسیم
به همان آبی مطلق
به همان جا که قدم های من و تو روی شن ها جا می ماند. . .

 


نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت21:21---14 اسفند 1392
ﺭﻭﯼ ﻗﺒـــﺮﻡ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ :



" ﻣﻮﺭﯾﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺯﻫﺮﻣﺎﺭﺗﺎﻥ ﺑﺎﺩ "







ﺍﯾﻦ ﺗـَـﻦ ﮐــﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯾﺪ ﭘـُـﺮ ﺍﺯ ﺣﺴﺮﺗﻬﺎﯼ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺑﻮﺩ...
پاسخ:عه ترلان جون خدانکنه چ حرفا میزنی :(( ولی خیلی قشنگ و با معنی بود


atefeh
ساعت18:29---28 بهمن 1392
weblog alii dari,,,khoshhal misham b web log manam sar bezani,,age khasti tabadol link konim


پاسخ:عاطفه جان لینکت کردم عزیزم :)


آرمـــــــــــان
ساعت17:43---26 دی 1392
من بودنت را تمرین کرده بودم...







قرار نبود نبودنت را از من امتحان بگیری!!!



=====



وب خوشگلی داری...

مطالبت عالی هستن...

موفق باشی
پاسخ: ممنونم آرمـــان عزیز ک اومدی :)


الون بوی76
ساعت10:26---7 دی 1392
اولش بگم سلام دوم خیلی بخدا دلم برای همتون تنگ شده . منم هستم دیگه کم و بیش داخل فیسبوک و وبلاگ خبری دیگه و ..... بابا من گفتم دارم میرم نمیتونم این وب و اپ کنم حداقل شما یه سری مبزدید نظر میدادین همتون رفتین نه حالی از ما گرفتین نه یک نظر در باره مطالب دادین. باید بگم من زود فراموش شدم نه شما
پاسخ:سلام اره ببخشیدب من گفته بودی نیستم فراموش کردم منم دیدم خبری ازت نشد گفتم چی شدی ... اتفاقا منم زیاد نمیام دور امتحاناتمم ولی چشم هر وقت اومدم ب تو هم سر میزنم دوست عزیز


الون بوی76
ساعت8:53---7 دی 1392
زیبا بود خانومی
پاسخ:سلاااااام خوبی کجایی تو


عشق2طرفه
ساعت19:04---24 آذر 1392
کاش کاش کاش کاش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 22 / 9 / 1392برچسب:,ساعت5:55 بعد از ظهر توسط reyhane | |